Retur og reklamasjon
Retur
Kunden har 14 dagers angrerett i henhold til norsk lov. Returneres varen tilbake til oss skal den være hel, ubrukt og i originalemballasjen innen 14 dager etter mottagelsen. Balthazar Interior AS er ikke ansvarlig for ev. transportskader ved retur, så husk å pakke varene godt. Innvending emballasje er viktig. Kunden må selv dekke eventuelle fraktkostnader for returen.
Returer sendes til Balthazar Interior AS, Silurveien 45, 0380 Oslo.
Obs! Angreretten gjelder ikke for bestillingsvarer. Varer kjøpt på salg refunderes ikke, men beløpet tilbakebetales i form av gavekort/rabattkode.
Ønsker du å angre kjøpet så bør melding skje skriftlig (angrerettsskjema eller mail) ta kontakt med oss på bestilling@balthazarinterior.no. Er vilkårene for angrerett oppfylt, vil vi refundere pengene så snart vi har mottatt varen. Pengene vil bli ført tilbake til din konto i løpet av 3-5 arbeidsdager, avhengig av hvilken bank du har. I fellesferie, jul og påske beregner vi maks 2 uker.
Kjøperen er selv ansvarlig for å oppgi korrekt navn, leveringsadresse og mobilnummer. Hentes ikke pakken innen utleveringsfristen på postkontoret, blir den returnert til oss. Må Balthazar Interior sende pakken på nytt på grunn av ukorrekt leveringsinfo eller uavhentet pakke, må kunden selv betale gebyret.
Reklamasjon
Er varen skadet? Send en mail til oss så fort som mulig og innen 14 dager på mailadresse bestilling@balthazarinterior.no, med beskrivelse om hva som er feil med varen, ordrenummer, fullt navn og telefonnummer – samt bilde av den skadede varen. Ta vare på alle deler, inkludert emballasje, til saken er løst.
Du har rett til å reklamere på en vare om det mistenkes at varen har en produksjonsfeil. Kontakt oss på bestilling@balthazarinterior.no. Legg ved tydelige bilder av produktet. Vi vil i første omgang bytte varen mot en ny, men er varen utsolgt betaler vi det fulle beløp tilbake.